Softone ERP

Το ERP στα μέτρα σας

Το Softone ERP αποτελεί την νούμερο ένα επιλογή των επιχειρήσεων. Είναι η ιδανική λύση μηχανοργάνωσης και αποτελεί ένα πλήρες και σύγχρονο εργαλείο διαχείρισης που απλοποιεί τις καθημερινές λειτουργίες.

Το Softone ικανοποιεί πλήρως την αυξανόμενη ανάγκη των εταιρειών και είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πόρων και πληροφοριών, απόλυτα παραμετροποιήσιμο έτσι ώστε να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε είδους επιχείρησης.

Το νούμερο ένα πρόγραμμα Softone ERP εξαιτίας της ευέλικτης σχεδίασής του, αυξάνει κατακόρυφα την παραγωγικότητά σας από την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Το σύστημα ERP της Softone είναι πλήρως παραμετροποίησιμο προσφέροντας κορυφαία αξιοπιστία με αυτόματη λήψη backup. Εξοικονομήστε κόστος για την επιχείρησή σας εκτελώντας κρίσιμες εργασίες σε φιλικό περιβάλλον εργασίας.

Το σύστημα που κατανοεί το χρήστη και τις ανάγκες του

Το Softone Series 5 αποτελεί ένα έξυπνο σύστημα ERP νέας γενιάς cloud λύσεων. Αυτοματοποιήστε τις διαδικασίες της επιχειρήσής σας και αυξήστε την παραγωγικότητα των εργαζομένων σας, μέσω απλοποίησης των εργασιών. Το Softone Cloud ERP Series 5 αναπτύχθηκε βάσει των σύγχρονων αναγκών της επιχείρησής σας, βάζοντας στο επίκεντρο τον επαγγελματία ώστε να εργάζεσθε με ασφάλεια από παντού ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις των πελατών σας. Δοκιμάστε σήμερα κιόλας μια παραγωγική εμπειρία χρήσης και βελτιώστε άμεσα τις διαδικασίες σας.

Τα οφέλη του Soft1 ERP

Χαμηλό TCO

Κρατήστε χαμηλά το κόστος σας, απελευθερώνοντας τους ανθρώπους του ΙΤ. Ξεχάστε τις υψηλές επενδύσεις σε hardware και software. Επιλέξτε το Soft1 Cloud ERP Series 5 με το συνδρομητικό μοντέλο pay-as-you-go, χωρίς συμβιβασμούς σε απόδοση και λειτουργία.

Μέγιστη ασφάλεια

Λειτουργώντας στα data centers της πλατφόρμας Microsoft Windows Azure, το Soft1 Cloud ERP Series 5 σας απαλλάσσει από κάθε άγχος και ευθύνη, προσφέροντας μέγιστα επίπεδα ασφάλειας, συνεχή έλεγχο, αυτόματη λήψη backup και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων.

Καινοτομία mobility

Αυξήστε την παραγωγικότητα των ανθρώπων σας, παρέχοντάς τους όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός γραφείου. Το Soft1 Cloud ERP Series 5 προσφέρει μία πρωτοποριακή εμπειρία χρήσης, χωρίς την ανάγκη πρόσθετης εκπαίδευσης.

Ευέλικτη διαμόρφωση

Κερδίστε περισσότερα με λιγότερα, προσαρμόζοντας εύκολα την εγκατάστασή σας, κάθε φορά που αυτό απαιτείται. Με το Soft1 Cloud ERP Series 5, δεν χρειάζεται να προβληματίζεστε πλέον για τη διαχείριση των μηχανογραφικών σας πόρων.

Υψηλή προστιθέμενη αξία

Χωρίς ανάγκες για πρόσθετο hardware, το Soft1 Cloud ERP Series 5 είναι έτοιμο προς χρήση σε λίγες μόνο εβδομάδες αντί για μήνες, επιτρέποντάς σας να ασχοληθείτε μόνο με το πώς θα τρέξετε πιο αποδοτικά την επιχείρησή σας.

Διαρκής αναβάθμιση

Με το Soft1 Cloud ERP Series 5, η αναβάθμιση του λογισμικού σας παύει να αποτελεί πια πρόβλημα. Το σύστημά σας, ενημερώνεται αυτόματα με τις διαθέσιμες νέες εκδόσεις, ενώ μπορεί να επεκταθεί εύκολα καθώς οι ανάγκες σας μεγαλώνουν.

Λειτουργικές Ενότητες

  • Χρηματοοικονομική Διαχείριση

    Γενική Λογιστική, Πάγια, Έσοδα – Έξοδα, Εισπράξεις – Πληρωμές, Χρηματικοί & Τραπεζικοί Λογαριασμοί, Αντιστοιχήσεις – Open Items, Διαχείριση Πιστωτικών Καρτών, Δόσεις & Διακανονισμοί, Προϋπολογισμοί, Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, Factoring, Activity Base Costing (ABC)

  • Παραγωγή

    Παραγωγή, Εσωλογιστική Κοστολόγηση (Βιομηχανική)

  • Εργαλεία Παραμετροποίησης

    Σχεδιασμός Οθονών, Script Builder – Σενάρια Ροών, Run Time Rights, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems), Customization Toolkit

  • Εμπορική Δραστηριότητα

    Συναλλασσόμενοι (Πελάτες, Προμηθευτές, Χρεώστες, Πιστωτές), Αγορές, Πωλήσεις, Διαχείριση Λιανικής, Πολιτικές Πιστότητας Πελατών, Παρακολούθηση Πωλητών & Εισπρακτόρων, Διεθνείς Συναλλαγές (Ξένο Νόμισμα), Κοστολόγηση Εισαγωγών – Εξαγωγών, Διαχείριση Πολλαπλών Business Units, Τιμολογιακές Πολιτικές, Πιστωτικές Πολιτικές, Μέσα & Γεωγραφικά Σημεία, Ενοποιημένες Οικονομικές Καταστάσεις, Διαχείριση Ομάδων Εταιρειών, Διαχείριση Εγκρίσεων, Εγκαταστάσεις & Συμβάσεις, Διασύνδεση με υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης eINVOICE

  • Web & Mobile Εφαρμογές

    Soft1 Web Report (5 χρήστες), Soft1 myCustomer (50 χρήστες), Soft1 QuickView, Soft1 MyPortal

  • Διαχείριση Αποθεμάτων

    Διαχείριση Αποθήκης (απεριόριστοι αποθηκευτικοί χώροι), Θέσεις Αποθήκευσης – Ράφια, Εναλλακτικά – Αντίστοιχα Είδη, Χρώμα & Μέγεθος, Serial Numbers, Παρτίδες, Group Sets, Διαχείριση Υπηρεσιών

  • Reporting

    Διαχείριση Επισυναπτόμενων Αρχείων & Εγγράφων, Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced), Merging, Ανάλυση QlikView Run Time

Δείτε πώς η επιχείρησή σας μπορεί να κερδίσει περισσότερα με λιγότερα

Αν έχετε ESHOP και θέλετε να διασυνδέσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με μια εμπορική εφαρμογή , τότε όλοι οι παραπάνω συνδυασμοί επαρκούν, από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο. Συνδυάζεται άριστα με την , καθώς και με την πλήρως αυτοματοποιημένη έκδοση .

Ειδικές λύσεις

Σας παρουσιάζουμε το Application για courier, την κορυφαία λύση για τις μεταφορικές εταιρίες στον τομέα των mobile εφαρμογών. Παρακολουθήστε real time την πορεία των παραδόσεων και παραλαβών σας με λίγα κλικ!

Το λογισμικό FINTECH που προσφέρει η εταιρεία μας έχει τη δυνατότητα να συνδέεται άμεσα με τον τραπεζικό σας λογαριασμό και να κατεβάζει όλες τις συναλλαγές σας, είτε αυτές αφορούν πληρωμές, εισπράξεις, είτε άλλα έξοδα.

Με τη δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στις φορτωτικές, την παρακολούθηση της κατάστασης αποστολών σε πραγματικό χρόνο και τη διαχείριση οικονομικών στοιχείων, οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν μια ομαλή και διαφανή διαδικασία.

Το FSM Application που προσφέρουμε είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποδοτικά τις εργασίες πεδίου τους, βελτιώνοντας τον συντονισμό, την επικοινωνία και την αποδοτικότητα των τεχνικών τους.

Το CRM Mobile App είναι σχεδιασμένο για να απλοποιεί την παρακολούθηση συναντήσεων, εργασιών και καθημερινών υποχρεώσεων και είναι το απόλυτο εργαλείο για επαγγελματίες που θέλουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τον χρόνο και τις σχέσεις τους με πελάτες και συνεργάτες.

Η χρήση ενός τέτοιου συστήματος επιτρέπει την ακριβή καταγραφή και διαχείριση των πρώτων υλών, συνταγών, υποσυνταγών, καθώς και της φύρας (απώλειες κατά την προετοιμασία), με στόχο τον υπολογισμό της ακριβούς ετήσιας μέσης σταθμικής τιμής κάθε πιάτου.

Το Softone Forwarding είναι μια εξειδικευμένη εφαρμογή, που ενσωματώνει το αναγνωρισμένο εργαλείο της Softone στις επιχειρήσεις μεταφορών με όλα τα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα των εφαρμογών της Softone.

Ολοκληρωμένη κάθετη λύση - πρόγραμμα για τεχνικές εταιρείες για την παρακολούθηση των έργων τους, του ανθρωπίνου δυναμικού, του εξοπλισμού, των οχημάτων, των εργαλείων κ.α. πολλά.

Οθόνη που δίνει την δυνατότητα για εύκολη και άμεση καταχώρηση των απαραίτητων ενεργειών της αποθήκης.

Η σύγχρονη επιχείρηση έχει την ανάγκη να επικοινωνεί άμεσα αλλά και να πληροφορείτε για το περιεχόμενο της τηλεφωνικής της επικοινωνίας όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για τον λόγο αυτό είναι απαραίτητο να βλέπει ο χειριστής την αναγνώριση της κλήσης ...

Αυτόνομη εφαρμογή και εύκολη στην εγκατάσταση (μόλις σε 2 λεπτά) ακόμα και για χειριστές που δεν έχουν εμπειρία στην εγκατάσταση προγραμμάτων που σας δίνει την δυνατότητα να διασυνδέσετε την εμπορική σας εφαρμογή με τις ταχυδρομικές εταιρείες - courier.

H διασύνδεση Virtuemart Softone Link επιτρέπει την διαρκεί επικοινωνία του Softone με Eshop ή αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης σας και πιο συγκεκριμένα με το Virtuemart του Joomla. Σκοπός της συγκεκριμένης λύσεις είναι να δημιουργήσει μια συνεχή επικοινωνία