Ο χώρος των μικρομεσαίων εταιρειών για εμάς είναι ο πιο δύσκολος και ο πιο ενδιαφέρον.
Κάθε εταιρεία πελάτης είναι διαφορετική.
Πολλοί κλάδοι, μεγάλες ιδιαιτερότητες, κάθετες εφαρμογές, συνεχή μετακίνηση στελεχών και αλλαγές πολιτικής, είναι συχνό φαινόμενο. Δεν είναι τυχαίο που στο παρελθόν υπάρχουν δεκάδες ή και εκατοντάδες εταιρείες πληροφορικής πουδημιούργησαν εξειδικευμένα προγράμματα για να καλύψουν τον συγκεκριμένο χώρο. Άλλωστε τι σχέση μπορεί να είχε μια εταιρεία έτοιμου σκυροδέματος με ένα αντιπρόσωπο διανομής ταινιών και μια εταιρεία Λιανικής Υποδημάτων!
Όλες αυτές τις διαφορετικές κατηγορίες αλλά και πολλές άλλες, μπορούμε για ασφάλεια και ευκολία να καλύψουμε σήμερα με την πιο τίμια εφαρμογή της ελληνικής αγοράς.
S1 ERP, S1 CRM
Μια εφαρμογή πληροφορικής, δεκάδες λύσεις.
Διαχειριστείτε τις ανάγκες λιανικής πώλησης με μία ειδικά σχεδιασμένη οθόνη που υποστηρίζει τη γρήγορη καταχώρηση ειδών. Ενσωματώστε τα στοιχεία του πελάτη στην απόδειξη λιανικής ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής (μετρητά, πιστωτική κάρτα, κλπ.). Διασυνδέστε την εφαρμογή με μηχανάκια πιστωτικών καρτών και αυτοματοποιήστε τη διαχείριση προκαταβολών και παραγγελιών.
Διαμορφώστε σύνθετα σενάρια τιμολογιακών πολιτικών αγορών ή πωλήσεων. Αυτοματοποιήστε την εφαρμογή συμφωνημένων τιμών, εκπτώσεων και δώρων σε σχετικά παραστατικά.
Διαχειριστείτε απεριόριστους αποθηκευτικούς χώρους. Παρακολουθήστε αναλυτικά θέσεις αποθήκευσης σε όλες τις διακινήσεις αποθεμάτων.
Παρακολουθήστε αρχεία παρτίδων με πλήρη στοιχεία για την ποσότητα των αποθεμάτων και την ημερομηνία λήξης, καθώς και δυνατότητα διακίνησης ανά γραμμή παραστατικών. Καταγράψτε το ιστορικό κινήσεων κάθε παρτίδας, διασφαλίζοντας την ιχνηλασιμότητά της.
Εφαρμόστε προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης πελατών. Διαχειριστείτε κάρτες μέλους και πολιτικές έκδοσης δωροεπιταγών και παροχής εκπτώσεων. Διαμορφώστε σύνθετα σενάρια επιβράβευσης αγορών με αυτοματοποίηση διαδικασιών συλλογής πόντων και απόδοσης προνομίων.
Αυτοματοποιήστε τις σχέσεις σας με υφιστάμενους, αλλά και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησής σας. Διαχειριστείτε αποτελεσματικά επαφές, ενέργειες πωλήσεων, ευκαιρίες πωλήσεων και προωθητικές ενέργειες. Διασυνδέστε την εφαρμογή με τηλεφωνικά κέντρα, καθώς και δημοφιλείς λογαριασμούς όπως το Gmail και το Outlook.
Δημιουργήστε εναλλακτικούς κωδικούς για τα είδη της αποθήκης σας, διευκολύνοντας την καταχώρηση, την ανεύρεση και την επιλογή τους.
Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε τα αποθέματα της επιχείρησή σας σε επίπεδο 3 διαφορετικών χαρακτηριστικών και εξάγετε πλήθος αναφορών και στατιστικών στοιχείων.
Διασφαλίστε την απρόσκοπτη λειτουργία των καταστημάτων σας, ακόμη και σε περιπτώσεις διακοπής σύνδεσης.
Παρακολουθήστε τα αποθέματά σας ανά εγκατάσταση, αποθήκη, θέση, παρτίδα και serial number. Αξιοποιήστε προηγμένα συστήματα ελέγχου και μεθόδους αποτίμησης όπως FIFO και LIFO. Περιορίστε το κόστος και τις αστοχίες με τη χρήση ABC ανάλυσης.
Παρακολουθήστε τους σειριακούς αριθμούς των προϊόντων σας, σε όλες τις διακινήσεις τους.
Διαχειριστείτε εύκολα συναλλαγές σύνθετων υλικών, με τη χρήση πλήθους αυτοματισμών. Δημιουργήστε σετ ειδών για αποθέματα, αλλά και υπηρεσίες (εάν απαιτείται) και παρακολουθήστε το κόστος τους, με επιλογή χρήσης αυτόματων παραστατικών σύνθεσης ή αποσύνθεσης κατά τη διακίνησή τους.
Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Χρηματοοικονομική Διαχείριση
Advanced Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Λογιστικές Ενότητες
Βασική λειτουργικότητα CRM
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer,
QuickView,
MyPortal
Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Customization Tools
CRM
Δυνατότητα επιλογής
4 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal
Διαχείριση Αποθήκης
Εμπορική Δραστηριότητα
Διαχείριση Συναλλασσόμενων
Χρηματοοικονομική Διαχείριση
Reporting Tools
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Customization Tools
Δυνατότητα επιλογής
4 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal