24/7 Support (+30) 2108318018

 E-mail: sales@xit.gr

Αυτοματισμός Εργασιών Εταιρείας - Workflows

Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - χαρτοπωλείο με το Softone

Που μπορούν να σε διευκολύνουν οι αυτοματισμοί στην εταιρεία σου

Εκσυγχρονίστε την επιχείρηση σας

Το σύστημα CRM της επιχείρησής, διαθέτει πολλές λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να εξομαλύνουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες - μερικές από τις οποίες ίσως δεν έχετε διερευνήσει ακόμα. Η αυτοματοποίηση της ροής εργασιών (Softone Workflows) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά, καθώς εξαλείφει την ανάγκη εκτέλεσης εργασιών με το χέρι. Μέσα από τις ροές εργασιών (Softone Workflows) μπορείτε να ρυθμίσετε κανόνες για την αυτοματοποίηση πολλών καθημερινών καθηκόντων.

Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε σχεδόν οποιοδήποτε συμβάν σε ένα σύστημα CRM. Αυτές οι απαντήσεις μπορούν να ενεργοποιηθούν από συγκεκριμένα συμβάντα, καταχωρήσεις πεδίου ή ακόμη και από το πέρασμα του χρόνου. Ακολουθεί μια ματιά σε μερικές από τις πιο συνηθισμένες εφαρμογές της αυτοματοποίησης ροής εργασίας και πώς μπορούν να ωφελήσουν μία επιχείρηση.
Με λίγα λόγια, η αυτοματοποίηση ροής εργασίας (Softone Workflows) σας επιτρέπει απλώς να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες που σχετίζονται με το CRM που μπορεί αυτή την στιγμή να χειρίζεστε χειροκίνητα. Είτε πρόκειται για την επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, για την αποστολή ευπρόσιτων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε νέους πελάτες, είτε για την επικοινωνία σχετικά με ένα θέμα πελάτη. Όλα αυτά μπορούν να αυτοματοποιηθούν.

Οι αλληλεπιδράσεις που βασίζονται στις χειροκίνητες διαδικασίες μπορούν να χαθούν ή να μην τηρηθούν από τα στελέχη. Ένα βασικό πλεονέκτημα της αυτοματοποίησης είναι η συνεχής ενημέρωση του χειριστή και η μελλοντική βελτίωση προς το καλύτερο του αυτοματισμού, παρέχοντας τελικά στον πελάτη μια ολοκληρωμένη εμπειρία υποστήριξης. Η αυτοματοποίηση ροής εργασίας σάς επιτρέπει να αναπτύξετε τυποποιημένα πρωτόκολλα απόκρισης και να διασφαλίσετε ότι θα ακολουθηθούν από όλα τα στελέχη της επιχείρησης σας. Μια καλή διαδικασία, η οποία ακολουθείται συνεχώς, σχεδόν πάντα θα μεταφραστεί σε θετικές εμπειρίες πελατών.

Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
και το λογισμικό μας αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα

Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣ
σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας και το βαθμό του αυτοματισμού που θέλετε να πετύχετε. Το εργαλείο δεν έχει περιορισμούς

Η λύση μπορεί να κάνει τα παρακάτω:

Τα Softone Workflows είναι μια λύση για την σύγχρονη επιχείρηση που της δίνει την δυνατότητα να έχει αυτοματοποιημένα μηνύματα και ενημερώσεις από το σύστημα της. Αρχικά δίνουμε στην εφαρμογή την λίστα με τα σενάρια με τον τρόπο που επιθυμούμε να προσαρμόσουμε την ενημέρωση στην εταιρεία μας.

Παραδείγματα:

Με την έκδοση voucher μεταφορικής αποστολή SMS στον πελάτη
Με την εκτέλεση παραγγελίας αποστολή email στον πελάτη
Πελάτες με τρόπο πληρωμής 30 ημερών που έχουν παρέλθει 45 ημέρες από την προβλεπόμενη ημερομηνία πληρωμής
Πελάτες που έχουν ραντεβού μαζί μας σε 2 ημέρες και πρέπει να ενημερωθεί η γραμματεία να κάνει κλήσεις επιβεβαίωσης προσελευσιμότητας
Ενημέρωση του πωλητή για επίσκεψη σε πελάτη που έχει κάνει μεγάλη αύξηση ή μείωση στο τζίρο μέσα στο έτος
Ενημέρωση του πωλητή για επίσκεψη σε πελάτη που είχε τζίρο πέρσι και δεν έχει φέτος
Ενημέρωση για την γιορτή του πελάτη , επαφής
Ενημέρωση για την πληρωμή αξιογράφου 7 ημέρες πριν
Μαζική αποστολή αλληλογραφίας στο σύνολο των επιλεγμένων πελατών , επαφών

Η πραγματικές επεκτάσεις αυτής της λύσεις είναι απεριόριστες και ο σκοπός του εργαλείου είναι να δοθεί η δυνατότητα στην σύγχρονη επιχείρηση να εξοπλιστεί με ένα πολύτιμο βοηθό που θα διατελέσει σημαντικό παράγοντας εσωτερικής αλλά και εξωτερικής ενημέρωσης  της εταιρείας.

Πολλά από τα παραπάνω σενάρια μπορούνε να τρέξουνε μια φορά ή να διαλέξουμε να τρέξουν ξανά μετά από 7 ημέρες με μέγιστο 2 επαναλήψεις. Αυτό είναι χρήσιμο όταν θέλουμε να υπενθυμίσουμε ξανά και ξανά στον χειριστή να ολοκληρώσει την ενέργεια του.

Τα σενάρια αυτά κάνουν εγγραφές στο CRM και αναλόγως τον τύπο του σεναρίου:

Γίνετε απλή ενημέρωση του CRM
Γίνεται ενημέρωση του CRM και αποστολή Email σε κάποιο πρόσωπο (πωλητή, επαφή, πελάτη)
Γίνεται ενημέρωση του CRM και αποστολή SMS σε κάποιο πρόσωπο (πωλητή, επαφή, πελάτη)
Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone
Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

Case Studies Ready to GO

Παρέχουμε έτοιμα Case Studies προς τεχνικούς - ready to go - για να εγκαταστήσουν στους συνεργάτες - πελάτες τους. Αυτά διαρκώς εμπλουτίζονται καθημερινά και στόχος μας είναι να παρέχουμε στους τεχνικούς έτοιμες βιβλιοθήκες προς εφαρμογή. Μέσα σε αυτά τα Case Studies είναι τα παρακάτω:

Αποστολή SMS απο παραστατικά πωλήσεων
Αποστολή email για όσα παραστατικά έχουν voucher με tracking code της μεταφορικής πάνω
Αποστολή SMS απο το εορτολόγιο
Δημιουργία περιοδικών εργασιών (για λογιστήρια)

Η λύση συνδυάζεται ιδανικά με το Voucher, το εορτολόγιο και όλες τις λύσεις της Softone και είναι δυνατή η παραμετροποίηση απο τεχνικό.

Γιατί να επιλέξετε εμάς

Η παραπάνω λύση επεκτείνεται και διαμορφώνεται στις ανάγκες της εγκατάστασης. Δεν υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί που θα περιορίσουν τις δυνατότητες της διασύνδεσης.
Η υλοποίηση και εγκατάσταση των παραπάνω λειτουργιών είναι άμεση και πραγματοποιείται απο τεχνικούς της εταιρείας. Όποιο πρόβλημα και να αντιμετωπίσετε στην χρήση της διασύνδεσης, οι τεχνικοί μας είναι διαθέσιμοι για να σας λύσουν την κάθε σας απορία.
Ο ταχύτερος χρόνος παράδοσης που έχουμε πετύχει είναι 2 εργάσιμες ημέρες! Οι τεχνικοί μας διαθέτουν μεγάλη προϋπηρεσία στην παραμετροποίηση των πλατφορμών και είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας ακόμα και τις ποιο απαιτητικές ανάγκες σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Συμπληρώστε την φόρμα και θα λάβετε επιπλέον υλικό για την διασύνδεση συστημάτων

Επιπλέον μοναδικές επεκτάσεις

Εορτολόγιο

Μάθετε εύκολα ποιοι απο τους πελάτες σας έχουν γιορτή ή γενέθλια μέσα απο το Softone

Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο

Συνδέστε το λογισμικό σας με το τηλεφωνικό κέντρο και αποκτήστε πρόσβαση στην διαχείριση της κλήσης όπως και στην σωστή ενημέρωση του CRM

Μαζική ενημέρωση τιμοκαταλόγων

Διασύνδεση με XML προμηθευτών και μαζική ενημέρωση των τιμών των ειδών σύμφωνα με την μέθοδο της εταιρείας. Συγκεκριμένο ποσοστό, markup στην τιμή του προμηθευτή κ.α.