Το σύστημα CRM της επιχείρησής, διαθέτει πολλές λειτουργίες που έχουν σχεδιαστεί για να εξομαλύνουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες - μερικές από τις οποίες ίσως δεν έχετε διερευνήσει ακόμα. Η αυτοματοποίηση της ροής εργασιών (Softone Workflows) είναι ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά, καθώς εξαλείφει την ανάγκη εκτέλεσης εργασιών με το χέρι. Μέσα από τις ροές εργασιών (Softone Workflows) μπορείτε να ρυθμίσετε κανόνες για την αυτοματοποίηση πολλών καθημερινών καθηκόντων.
Μπορείτε να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένες απαντήσεις σε σχεδόν οποιοδήποτε συμβάν σε ένα σύστημα CRM. Αυτές οι απαντήσεις μπορούν να ενεργοποιηθούν από συγκεκριμένα συμβάντα, καταχωρήσεις πεδίου ή ακόμη και από το πέρασμα του χρόνου. Ακολουθεί μια ματιά σε μερικές από τις πιο συνηθισμένες εφαρμογές της αυτοματοποίησης ροής εργασίας και πώς μπορούν να ωφελήσουν μία επιχείρηση.
Με λίγα λόγια, η αυτοματοποίηση ροής εργασίας (Softone Workflows) σας επιτρέπει απλώς να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες που σχετίζονται με το CRM που μπορεί αυτή την στιγμή να χειρίζεστε χειροκίνητα. Είτε πρόκειται για την επικοινωνία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, για την αποστολή ευπρόσιτων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε νέους πελάτες, είτε για την επικοινωνία σχετικά με ένα θέμα πελάτη. Όλα αυτά μπορούν να αυτοματοποιηθούν.
Οι αλληλεπιδράσεις που βασίζονται στις χειροκίνητες διαδικασίες μπορούν να χαθούν ή να μην τηρηθούν από τα στελέχη. Ένα βασικό πλεονέκτημα της αυτοματοποίησης είναι η συνεχής ενημέρωση του χειριστή και η μελλοντική βελτίωση προς το καλύτερο του αυτοματισμού, παρέχοντας τελικά στον πελάτη μια ολοκληρωμένη εμπειρία υποστήριξης. Η αυτοματοποίηση ροής εργασίας σάς επιτρέπει να αναπτύξετε τυποποιημένα πρωτόκολλα απόκρισης και να διασφαλίσετε ότι θα ακολουθηθούν από όλα τα στελέχη της επιχείρησης σας. Μια καλή διαδικασία, η οποία ακολουθείται συνεχώς, σχεδόν πάντα θα μεταφραστεί σε θετικές εμπειρίες πελατών.
ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
και το λογισμικό μας αναλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα
ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣ
σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας και το βαθμό του αυτοματισμού που θέλετε να πετύχετε. Το εργαλείο δεν έχει περιορισμούς
Τα Softone Workflows είναι μια λύση για την σύγχρονη επιχείρηση που της δίνει την δυνατότητα να έχει αυτοματοποιημένα μηνύματα και ενημερώσεις από το σύστημα της. Αρχικά δίνουμε στην εφαρμογή την λίστα με τα σενάρια με τον τρόπο που επιθυμούμε να προσαρμόσουμε την ενημέρωση στην εταιρεία μας.
Παραδείγματα:
Η πραγματικές επεκτάσεις αυτής της λύσεις είναι απεριόριστες και ο σκοπός του εργαλείου είναι να δοθεί η δυνατότητα στην σύγχρονη επιχείρηση να εξοπλιστεί με ένα πολύτιμο βοηθό που θα διατελέσει σημαντικό παράγοντας εσωτερικής αλλά και εξωτερικής ενημέρωσης της εταιρείας.
Πολλά από τα παραπάνω σενάρια μπορούνε να τρέξουνε μια φορά ή να διαλέξουμε να τρέξουν ξανά μετά από 7 ημέρες με μέγιστο 2 επαναλήψεις. Αυτό είναι χρήσιμο όταν θέλουμε να υπενθυμίσουμε ξανά και ξανά στον χειριστή να ολοκληρώσει την ενέργεια του.
Τα σενάρια αυτά κάνουν εγγραφές στο CRM και αναλόγως τον τύπο του σεναρίου:
Παρέχουμε έτοιμα Case Studies προς τεχνικούς - ready to go - για να εγκαταστήσουν στους συνεργάτες - πελάτες τους. Αυτά διαρκώς εμπλουτίζονται καθημερινά και στόχος μας είναι να παρέχουμε στους τεχνικούς έτοιμες βιβλιοθήκες προς εφαρμογή. Μέσα σε αυτά τα Case Studies είναι τα παρακάτω:
Η λύση συνδυάζεται ιδανικά με το Voucher, το εορτολόγιο και όλες τις λύσεις της Softone και είναι δυνατή η παραμετροποίηση απο τεχνικό.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Συμπληρώστε την φόρμα και θα λάβετε επιπλέον υλικό για την διασύνδεση συστημάτων
Μάθετε εύκολα ποιοι απο τους πελάτες σας έχουν γιορτή ή γενέθλια μέσα απο το Softone
Συνδέστε το λογισμικό σας με το τηλεφωνικό κέντρο και αποκτήστε πρόσβαση στην διαχείριση της κλήσης όπως και στην σωστή ενημέρωση του CRM
Διασύνδεση με XML προμηθευτών και μαζική ενημέρωση των τιμών των ειδών σύμφωνα με την μέθοδο της εταιρείας. Συγκεκριμένο ποσοστό, markup στην τιμή του προμηθευτή κ.α.