Το Google Adwords είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα της google η οποία προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να διαφημιστούν μέσα στον χώρο της google και να εμφανιστούν στην κορυφή κατάταξης των αποτελεσμάτων αναζήτησης, έναντι ενός χρηματικού ποσού.
Ουσιαστικά το θετικό με τις Διαφημίσεις Google Ads είναι ότι δεν υπάρχει δέσμευση για ελάχιστη δαπάνη για τον διαφημιζόμενο. Ο διαφημιζόμενος χρεώνεται παρά μόνο όταν κάποιος χρήστης κλικάρει στην διαφήμισή του.
Οι Διαφημίσεις Google Ads δηλαδή είναι η «πληρωμένη διαφήμιση» και μας δίνει την δυνατότητα να προωθήσουμε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας την στιγμή που γίνεται η αναζήτηση από τον χρήστη.
Οι Διαφημίσεις Google Ads είναι πολύ αποτελεσματικές και μπορούν να προσφέρουν πληθώρα πλεονεκτημάτων στον διαφημιζόμενο. Όπως αναφέραμε και πριν ο διαφημιζόμενος χρεώνεται εφόσον κάποιος κάνει κλικ στην διαφήμισή του και δείξει πραγματικό ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες/προϊόντα του.
Επομένως, εσείς σαν διαφημιζόμενος, θα χρεωθείτε με το ποσό που δαπανήσατε για την διαφήμιση μόνο όταν αυτή θα φέρνει αποτελέσματα, δηλαδή κάποιος χρήστης θα αλληλεπιδράσει μαζί της.
Στόχος των Διαφημίσεων Google Ads είναι, η επιχείρηση μας να βρεθεί στην κορυφή της κατάταξης των αποτελεσμάτων αναζήτησης της google. Μαζί θα δημιουργήσουμε ένα εστιασμένο adwords plan με στοχευμένες καμπάνιες και χρήση συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών καθώς και κανόνες SEO ώστε να αυξηθεί η απήχηση της επιχείρησής σας στα αποτελέσματα της google. Παράλληλα με την δημιουργία στοχευμένων διαφημίσεων προσεγγίζουμε συγκεκριμένο κοινό-στόχο επιτυγχάνοντας ουσιαστικότερη απήχηση διότι ουσιαστικά εμφανιζόμαστε στους χρήστες που έψαξαν κάτι σχετικό με την επιχείρησή μας.
Έπειτα οι Διαφημίσεις Google Ads είναι από τα πιο αποτελεσματικά διαφημιστικά μέσα διότι φέρνει αποτελέσματα γρηγορότερα και αμεσότερα σε σχέση με άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες. Από τη στιγμή που δημιουργείται η διαφήμιση, εμφανίζεται κατευθείαν στον χρήστη του διαδικτύου και του δίνει την ευκαιρία να την κλικάρει.
Ένα ακόμα όφελος που μπορεί να έχει ο διαφημιζόμενος από τις Διαφημίσεις Google Ads είναι το γεγονός ότι από τη στιγμή που θα δημιουργηθεί η διαφήμιση, έχει την δυνατότητα μέσα από την ειδική πλατφόρμα του google adwords να παρακολουθεί την πορεία της διαφήμισης, να την τροποποιεί καθώς και να διαμορφώνει το προϋπολογισμό ανάλογα.
Ειδικότερα μερικά από τα πράγματα που είναι δυνατόν να παρακολουθήσουμε είναι πόσοι χρήστες κλίκαραν την διαφήμιση, πόσες φορές εμφανίστηκε στο διαδίκτυο στην αναζήτηση κάποιου χρήστη η διαφήμιση, με βάση ποιες λέξεις κλειδιά εμφανίστηκε, δημογραφικά στοιχεία των χρηστών κ.α.
Οι διαφημίσεις Search, εμφανίζονται στα αποτελέσματα της αναζήτησης όταν κάποιος χρήστης αναζητήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Σκοπός λοιπόν είναι, με την χρήση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών, να εμφανίζεστε από τους πρώτους στις μηχανές αναζήτησης, όταν κάποιος αναζητάει έναν σχετικό όρο με την επιχείρηση σας.
Όταν ο χρήστης αναζητάει κάποιον όρο που είναι σχετικός με τις λέξεις-κλειδιά που έχουμε προσθέσει, γίνεται μια «δημοπρασία» προκειμένου να καθορίσει η google πόσο ψηλά ή χαμηλά θα εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτή η δημοπρασία καθορίζεται όχι μόνο από το ποσό που έχετε δαπανήσει για την διαφήμιση google ads αλλά και από την ποιότητα των λέξεων-κλειδιών και την βελτιστοποίηση της διαφήμισης. Στην XIT, όταν δημιουργούμε τις καμπάνιες φροντίζουμε να συμπεριλάβουμε λέξεις ή φράσεις που θα χρησιμοποιούσαν οι δυνητικοί πελάτες της επιχείρησης σας για να περιγράψουν την συγκεκριμένη υπηρεσία σας.
Μέσα από εκτενή έρευνα βρίσκουμε τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά με γνώμονα το ποια θα ήταν η πιθανή αναζήτηση από τους χρήστες. Πώς θα έψαχνε δηλαδή κάποιος στο Google Search για να εντοπίσει π.χ. μια λογιστική εταιρεία?
Οι διαφημίσεις Google Display είναι ψηφιακά banner που μπαίνουν σε ιστοσελίδες (πχ ενημερωτικού περιεχομένου) και οποιοσδήποτε χρήστης μπορεί να δει το περιεχόμενό τους. Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτή τη διαφήμιση, τότε τους παραπέμπει σε μια ειδικά διαμορφωμένη σελίδα(landing page) στην ιστοσελίδας σας.
Οι διαφημίσεις Display αποτελούν ένα πολύτιμο online εργαλείο προκειμένου να γίνει πιο γνωστό το brand name της επιχείρησής σας. Μέσα από τις διαφημίσεις google ads για το δίκτυο προβολής (display ads) μπορούμε να προσεγγίσουμε νέους πελάτες, να αυξηθεί η επισκεψιμότητα του ιστοτόπου και να ισχυροποιήθεί η εικόνα του brand name σας προς τα έξω.
Στην XIT, σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε οπτικά αισθητικές διαφημίσεις, μέσα από δημιουργικά banner που να τραβάνε την προσοχή του χρήστη και να τον οδηγούν στην ιστοσελίδα σας. Ρυθμίζουμε τις καμπάνιες με τέτοιο τρόπο ώστε να εμφανίζονται σε στοχευμένους τύπους χρηστών ή για ένα συγκεκριμένο κοινό.
Το remarketing ή αλλιώς Επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι πολύ βασική Διαφήμιση Google Ads για την επιχείρησή σας καθώς οδηγεί την διαφήμιση ένα βήμα πιο μπροστά. Ειδικότερα, το Επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα που σας δίνετε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε χρήστες που επισκέφτηκαν παλαιότερα τον ιστότοπο σας ή αλληλεπίδρασαν με κάποιο τρόπο με την επιχείρηση σας αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια ενέργεια. Μέσα από το remarketing με απλά λόγια η διαφήμιση σας «ακολουθεί» τον χρήστη ακόμα και όταν δεν βρίσκετε στην ιστοσελίδα σας.
Η καμπάνια Performance Max (PMax) είναι ένας τύπος διαφημιστικής καμπάνιας της Google που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματοποιήσεις για να μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις των διαφημίσεών σας.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές καμπάνιες, όπου πρέπει να επιλέξετε συγκεκριμένα δίκτυα (π.χ. YouTube, Google Search, Display), η PMax εμφανίζει τις διαφημίσεις σας σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια της Google ταυτόχρονα, χρησιμοποιώντας δεδομένα χρήστη και μηχανική μάθηση για να στοχεύσει το κατάλληλο κοινό.
Η ομάδα μας αναλαμβάνει το σωστό set-up της PMax, διασφαλίζοντας ότι η καμπάνια σας χρησιμοποιεί τα καλύτερα assets (εικόνες, βίντεο, κείμενα), τα κατάλληλα audience signals και τις πιο αποδοτικές bidding strategies. Ο στόχος μας είναι να μεγιστοποιήσουμε τις μετατροπές και να βελτιστοποιήσουμε το διαφημιστικό budget σου, πετυχαίνοντας την καλύτερη δυνατή απόδοση (ROAS).
Οι καμπάνιες αγορών είναι ο καλύτερος τρόπος για καταστήματα eCommerce να προβάλλουν τα προϊόντα τους στη Google. Αυτές οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν εικόνες, τιμές και αξιολογήσεις, επιτρέποντας στους καταναλωτές να δουν βασικές πληροφορίες πριν καν κάνουν κλικ. Το αποτέλεσμα; Υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα και μεγαλύτερη πιθανότητα αγοράς.
Η ομάδα της XIT φροντίζει για το σωστό set-up στο Google Merchant Center, διασφαλίζοντας ότι όλα τα προϊόντα είναι βελτιστοποιημένα και ενημερωμένα. Επιπλέον, σχεδιάζουμε δυναμικές στρατηγικές προσφορών, ώστε να πετύχουμε το μέγιστο ROAS (Return on Ad Spend) για την επιχείρησή σου.
Στην XIT έχουμε την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία ώστε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις δυνατότητες που μας δίνει η πλατφόρμα του google για την δημιουργία διαφημίσεων google ads και να τις αξιοποιήσουμε προς όφελός σας.
Με γνώμονα το να φτάσει υψηλά στην κατάταξη) φροντίζουμε ώστε να δημιουργούμε καμπάνιες συμβατές με την εικόνα της επιχείρησης σας και πλήρως βελτιστοποιημένες ώστε να παρουσιάζουν την μέγιστη δυνατή απόδοση στις αναζητήσεις των χρηστών. Η ομάδα μας δοκιμάζει διάφορες στρατηγικές και σενάρια για διαφημίσεις προκειμένου να αναλύσει και να εντοπίσει τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας.
Σχεδιάζουμε ένα αναλυτικό πλάνο και χρονοδιάγραμμα εξατομικευμένο στις ανάγκες του κάθε πελάτη και βρισκόμαστε σε συνεχή συνεργασία και επικοινωνία μαζί σας ώστε να καταλάβουμε σε βάθος τις υπηρεσίες που προσφέρετε και έπειτα να τις προωθήσουμε με τον καλύτερο τρόπο.
Στην XIT γνωρίζουμε ότι για να δημιουργηθούν αποτελεσματικές διαφημίσεις google ads χρειάζεται χρόνος προσπάθεια και βαθιά γνώση της πλατφόρμας google adwords , γι’ αυτό, διαθέτοντας και τα 3, είμαστε δίπλα σας και δεσμευόμαστε προκειμένου να οδηγήσουμε την επιχείρηση σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.