Σύνδεση Softone με τηλεφωνικό κέντρο

Πρόγραμμα σύνδεσης Softone με τηλεφωνικό κέντρο

Το μέλλον του αυτοματισμού

Το XCTI είναι μια εφαρμογή που στόχο έχει να διασυνδέσει το τηλεφωνικό κέντρο με το ERP/CRM της Softone έτσι ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα των χειριστών, απλοποιώντας καθημερινές επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Μπορεί να διαχειριστεί όλες τις ενέργειες μιας τηλεφωνικής συσκευής και να παρέχει ταυτόχρονα την πληροφορία που χρειάζεται ο κάθε χρήστης ξεχωριστά. Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι πως μπορεί και λειτουργεί και χωρίς να είναι ανοιχτό το Softone με αποτέλεσμα θέσεις εργασίας που δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή να αλληλεπιδρούνε κανονικά. Διαθέτει αναγνώριση κλήσης και στον client αλλά και στο Softone.

Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ
μειώνοντας τους χρόνους ανταπόκρισης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα του προσωπικού σας. Επιλέξτε εσείς τον βαθμό του αυτοματισμού που θέλετε να πετύχετε.

Λειτουργίες Διασύνδεσης / ERP Softone

Πλήρη διασύνδεση του Softone με το τηλεφωνικό κέντρο. Μπορείτε μέσα από την εφαρμογή να κάνετε εξερχόμενες κλήσεις, εισερχόμενες, προωθήσεις, κλείσιμο γραμμής. Όλες τις βασικές λειτουργίες δηλαδή για την ομαλή λειτουργία του γραφείου
Πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων με Click To Dial κουμπιά στις προβολές του Softone
Οι αυτοματισμοί και το περιβάλλον παραμετροποιείται ανά χρήστη. Για παράδειγμα στο λογιστήριο με την εισερχόμενη κλήση μπορεί να ανοίγει αυτόματα τον πελάτη στην καρτέλα του ή σε συγκεκριμένη προβολή. Στο τηλεφωνικό κέντρο αντίστοιχα στην οθόνη του χρήστη
Δυνατότητα άνοιγμα tab στο Softone για όταν χτυπάει το τηλέφωνο ή όταν το απαντάει ο χρήστης. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να δείτε μέσα στο Softone ποιοι σας κάλεσαν σε tabs για να τους καλέσετε πίσω αργότερα
Το περιβάλλον του Softone είναι συνδεδεμένο με τον χρήστη και μεταφέρεται σε οποιαδήποτε θέση εργασίας και αν κάθεται ο χρήστης
Στατιστικά κλήσεων μέσα από τα δυνατά εργαλεία του Softone
Έτοιμες Αναφορές (Reporting) που παρουσιάζουν αποτελέσματα κλήσεων ανά χρήστη, ανά τμήμα κ.α.
Δυνατότητα επέκτασης του custom από την πλευρά του Softone μιας και είναι ελεύθερο προς τους προγραμματιστές να επεκτείνουν τον αυτοματισμό στο βαθμό που επιθυμούν
Η εγκατάσταση είναι απλή. Μπαίνει ειδικό design και προβολές που σας παρέχονται μαζί με το λογισμικό, γίνεται συγχρονισμός της βάσης και κάνετε εγκατάσταση του client

Λειτουργίες Client

Απλοποιημένη εμφάνιση του client με έξυπνη λειτουργία που εμφανίζει στον χειριστή μόνο τις ενέργειες που μπορεί να κάνει. Με αυτό τον τρόπο βλέπει μόνο τα κουμπιά που χρειάζεται
Σχεδιασμός Interface με μορφή Android για μεγαλύτερη εξοικείωση από τον χρήστη
Ο τρόπος που επικοινωνεί απαιτεί μόνο το τηλεφωνικό κέντρο να υποστηρίζει πρωτόκολλο SIP
Λειτουργία επικοινωνίας με βάση δεδομένων ή με τα Webservice της Softone
Επιστροφή στην οθόνη του client προσωποποιημένης πληροφόρησης (υπόλοιπο πελάτη, χαρακτηρισμός κλπ) ανά χρήστη
Ο Client διαθέτει πάρα πολλά skins για να διαλέξει ο χειριστής αυτό που του ταιριάζει καλύτερα. Μέσα στον Client υπάρχει Gallery για την επιλογή του Skin που επιθυμεί ο χρήστης
Έχει σχεδιαστεί ως πολυγλωσσικό. Αυτή την στιγμή υποστηρίζει Ελληνικά, Αγγλικά, Ρουμάνικα. Η προσθήκη επιπλέον γλωσσών είναι πολύ απλή
Λειτουργεί ως ανεξάρτητος client έτσι ώστε να έχει αναγνώριση κλήσης και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης της κλήσης, χωρίς να είναι το Softone ανοιχτό. Όταν είναι το Softone ανοιχτό, τότε ανοίγουν παράθυρα σε CRM, πελάτες, πωλήσεις ή οποιοδήποτε άλλο κύκλωμα της εφαρμογής επιθυμεί ο χρήστης
Διαθέτει λειτουργία autoupdate. Ο χρήστης λαμβάνει από το Internet αυτόματα όλες τις νέες εκδόσεις χωρίς να χρειάζεται να κάνει κάποια επιπλέον ενέργεια. Νέα skins και λειτουργίες θα μπαίνουν αυτόματα στον client
Βάζετε μόνο τις ρυθμίσεις του κέντρου και παίζει κατευθείαν χωρίς «δύσκολες» διαδικασίες
Λειτουργεί και απομακρυσμένα, έξω από το δίκτυο της εταιρείας
Λειτουργία παραθύρου on top, για να είναι πάντα σε πρώτο φόντο ο client
Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ CLIENT
Στον Client έχουν προστεθεί πολλαπλά εργαλεία απο την πρώτη έκδοση του XCTI και όλας! Και ακολουθούνε πολλά περισσότερα.

Πρόγραμμα για βιβλιοπωλείο - Softone

Επεκτάσεις

Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι σε πλήρη συμβατότητα με τα Workflows έτσι ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε ακόμα και τις πιο πολύπλοκες καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων

Μπορεί να προετοιμάζει τις κλήσεις που πρέπει να γίνουν
Να τις αναθέτει σε χρήστες
Με την ολοκλήρωση τους να πηγαίνει email στον πελάτη
Μετά από 2 ημέρες να γίνεται αυτοματοποιημένο follow up

Και άλλες πολλές δυνατότητες και αυτοματισμοί που μπορεί να ορίσει ο χειριστής

Η λύση συνδυάζεται ιδανικά με το Softone CRM, το εορτολόγιο και όλες τις λύσεις της Softone και είναι δυνατή η παραμετροποίηση απο τεχνικό.

Γιατί να επιλέξετε εμάς

Η παραπάνω λύση επεκτείνεται και διαμορφώνεται στις ανάγκες της εγκατάστασης. Δεν υπάρχουν τεχνικοί περιορισμοί που θα περιορίσουν τις δυνατότητες της διασύνδεσης.
Η υλοποίηση και εγκατάσταση των παραπάνω λειτουργιών είναι άμεση και πραγματοποιείται απο τεχνικούς της εταιρείας. Όποιο πρόβλημα και να αντιμετωπίσετε στην χρήση της διασύνδεσης, οι τεχνικοί μας είναι διαθέσιμοι για να σας λύσουν την κάθε σας απορία.
Ο ταχύτερος χρόνος παράδοσης που έχουμε πετύχει είναι 2 εργάσιμες ημέρες! Οι τεχνικοί μας διαθέτουν μεγάλη προϋπηρεσία στην παραμετροποίηση των πλατφορμών και είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας ακόμα και τις ποιο απαιτητικές ανάγκες σας.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Συμπληρώστε την φόρμα και θα λάβετε επιπλέον υλικό για την διασύνδεση συστημάτων

Επιπλέον μοναδικές επεκτάσεις

Εορτολόγιο

Μάθετε εύκολα ποιοι απο τους πελάτες σας έχουν γιορτή ή γενέθλια μέσα απο το Softone

Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο

Συνδέστε το λογισμικό σας με το τηλεφωνικό κέντρο και αποκτήστε πρόσβαση στην διαχείριση της κλήσης όπως και στην σωστή ενημέρωση του CRM

Μαζική ενημέρωση τιμοκαταλόγων

Διασύνδεση με XML προμηθευτών και μαζική ενημέρωση των τιμών των ειδών σύμφωνα με την μέθοδο της εταιρείας. Συγκεκριμένο ποσοστό, markup στην τιμή του προμηθευτή κ.α.