Το XCTI είναι μια εφαρμογή που στόχο έχει να διασυνδέσει το τηλεφωνικό κέντρο με το ERP/CRM της Softone έτσι ώστε να διευκολύνει την καθημερινότητα των χειριστών, απλοποιώντας καθημερινές επαναλαμβανόμενες λειτουργίες. Μπορεί να διαχειριστεί όλες τις ενέργειες μιας τηλεφωνικής συσκευής και να παρέχει ταυτόχρονα την πληροφορία που χρειάζεται ο κάθε χρήστης ξεχωριστά. Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι πως μπορεί και λειτουργεί και χωρίς να είναι ανοιχτό το Softone με αποτέλεσμα θέσεις εργασίας που δεν χρησιμοποιούν την εφαρμογή να αλληλεπιδρούνε κανονικά. Διαθέτει αναγνώριση κλήσης και στον client αλλά και στο Softone.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΣΑΣ
μειώνοντας τους χρόνους ανταπόκρισης και αυξάνοντας την παραγωγικότητα του προσωπικού σας. Επιλέξτε εσείς τον βαθμό του αυτοματισμού που θέλετε να πετύχετε.
ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ CLIENT
Στον Client έχουν προστεθεί πολλαπλά εργαλεία απο την πρώτη έκδοση του XCTI και όλας! Και ακολουθούνε πολλά περισσότερα.
Είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να είναι σε πλήρη συμβατότητα με τα Workflows έτσι ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε ακόμα και τις πιο πολύπλοκες καμπάνιες εξερχόμενων κλήσεων
Και άλλες πολλές δυνατότητες και αυτοματισμοί που μπορεί να ορίσει ο χειριστής
Η λύση συνδυάζεται ιδανικά με το Softone CRM, το εορτολόγιο και όλες τις λύσεις της Softone και είναι δυνατή η παραμετροποίηση απο τεχνικό.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Συμπληρώστε την φόρμα και θα λάβετε επιπλέον υλικό για την διασύνδεση συστημάτων
Μάθετε εύκολα ποιοι απο τους πελάτες σας έχουν γιορτή ή γενέθλια μέσα απο το Softone
Συνδέστε το λογισμικό σας με το τηλεφωνικό κέντρο και αποκτήστε πρόσβαση στην διαχείριση της κλήσης όπως και στην σωστή ενημέρωση του CRM
Διασύνδεση με XML προμηθευτών και μαζική ενημέρωση των τιμών των ειδών σύμφωνα με την μέθοδο της εταιρείας. Συγκεκριμένο ποσοστό, markup στην τιμή του προμηθευτή κ.α.