24/7 Support (+30) 2108318018

 E-mail: sales@xit.gr

Πρόγραμμα διαχείρισης για Λογιστικό Γραφείο

Πρόγραμμα διαχείρισης για Λογιστικό Γραφείο

Προσοχή η συγκεκριμένη λύση είναι ειδικευμένη για την παρακολούθηση του λογιστικού γραφείο σε εμπορικό επίπεδο. Δεν πρόκειται για λογιστικό πρόγραμμα και είναι ιδανικό για την οργάνωση και συντονισμό μεγάλων και οργανωμένων λογιστηρίων.

1. Κύκλος Εργασιών και Σενάρια

Σχεδιασμός εργασιών - project για λογιστικά γραφεία, με κεντρική διαχείριση και διασπορά εργασιών σε διαχειριστές που στην συνέχεια συντονίζουν τις ομάδες εργασίας του. 

Μοντέλα Εργασιών

Ο σχεδιασμός εργασιών γίνεται με την χρήση έτοιμων μοντέλων που βοηθούν την αυτοματοποίηση του πλάνου των εργασιών σε επαναλαμβανόμενα σενάρια. Με αυτό τον τρόπο μια επιχείρηση μπορεί να σχεδιάσει το πλάνο διεκπεραίωσης των εργασιών και οι διαχειριστές να κάνουν εφαρμογή αυτού από το έτοιμα στην εφαρμογή πια πλάνα διεκπεραίωσης. 

Πρόγραμμα διαχείρισης για Λογιστικό Γραφείο - Έργων

Παρακολούθηση χρόνου και κόστους

Δυνατότητα διαβαθμισμένης παρακολούθησης ανά χρήστη, ανά τμήμα του χρόνου που αναλώθηκε αλλά και εξόδων τρίτων. Δυνατότητα προϋπολογισμού το έργου και παρακολούθηση της απόκλισης του θεωρητικού υπολογισμού από τον πραγματικό. 

Αμφίδρομη παρακολούθηση

Δυνατότητα εισαγωγής εργασιών έξω από το πλάνο των εργασιών του σεναρίου με αμφίδρομη ενημέρωση των βημάτων του σεναρίου εργασίας. Αυτή η λειτουργία καθιστά την λύση εύκολη στην χρήση από οποιοδήποτε χειριστή της εταιρείας, μιας και μπορεί και ενημερώνει τις εργασίες του χωρίς να γνωρίζει την λειτουργία του σεναρίου και το ενημερώνει χωρίς να γνωρίζει την ακριβείς επίδραση που έχει στο συνολικό ή σε μέρος του σεναρίου.

Κεντρική διαχείριση

Δυνατότητα ορισμού διαχειριστή ανά μεμονωμένο κύκλο εργασίας του λογιστικού γραφείο και συγκεντρωτική παρακολούθηση του, για τα σημεία τα οποία είναι αρμόδιος – διαχειριστής και έχει δικαιώματα να παρακολουθεί και να συντονίζει.

2. Αυτοματοποιημένες Χρεώσεις

Δημιουργία ψηφιακών συμβάσεων για το πελατολόγιο και αυτόματη παραγωγή χρεώσεων για το σύνολο του πελατολογίου σύμφωνα με τη σύμβαση.

3. Παρακολούθηση υποχρεώσεων πελατών

Εύκολη διαχείριση υποχρεώσεων πελατολογίου με μαζικές ενημερώσεις με χρήση email, sms κ.α. μέσων. Στις ανοιχτές υποχρεώσεις του πελάτη υπάρχουν πληροφορίες όπως η ταυτότητα πληρωμής, εντολέας, καταληκτική ημερομηνία κ.α.

4. Παρακολούθηση Ενασχόλησης

Αναλυτική χρονική ενασχόληση ανά πελάτη ανά λογιστή ανά μήνα. Reporting που βαθαίνει και φτάνει σε επίπεδο μεμονωμένης εργασίας. Δυνατότητα χρονοδιανομής ανά τμήματα. Μεσοσταθμικοί δείκτες ανάλωσης ανά εργασία και αποτελεσματικότητα ανά λογιστή. 

5. Real Time Cloud Reporting

Παρέχετε πλήρη αξιοποίηση των δεδομένα με real-time cloud reporting με το  Microsoft Power BI. Επωφεληθείτε από την υψηλή αξιοπιστία οικονομικών καταστάσεων και τη βελτίωση της ακρίβειας των οικονομικών προβλέψεων. Για να μάθετε περισσότερα για το Microsoft Power BI και την δύναμη του κάντε κλικ εδώ.

 

Η λύση έχει εφαρμοστεί επιτυχημένα σε μεγάλα λογιστικά γραφεία. Ζητήστε πληροφορίες ΕΔΩ