Πρόγραμμα για Οδοντιατρείο - Κλινικη

Εφαρμογή σχεδιασμένη ειδικά για τις ανάγκες ιατρείων - κλινικών. Είναι σχεδιασμένη για να παρακολουθεί:

  • Ημερολόγιο Ραντεβού
  • Επιβεβαίωση Ραντεβου
  • Τηλεφωνική Κλήση
  • Ιχνηλασιμότητα Εργασιών
  • Μισθοδοσία
  • Διαχείριση Φαρμακείου
  • Λογιστική Απεικόνιση
  • Ηλεκτρονικό Ιστορικό

Ημερολόγιο Ραντεβού

Πλήρη παρακολούθηση των ραντεβού των ιατρών και των πελατών σε περιβάλλον που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες με τα λιγότερα δυνατά κλικ. Γραφική παρακολούθηση και διαχείριση του ημερολογίου των ραντεβού, αλλά και των τηλεφωνικών κλήσεων.

Φαρμακευτικές οδηγίες

Κατά την έκδοση του παραστατικού γίνεται αυτόματα έκδοση και των οδηγιών που σχετίζονται με την εργασία προς τον πελάτη. Για παράδειγμα μετά από ένα καθαρισμό βγαίνουν αυτόματα και οι οδηγίες για τον πελάτη που αφορούν όμως τον καθαρισμό συγκεκριμένα.

Φαρμακευτικές αγωγές

Με το πρόγραμμα για οδοντίατρο, ο γιατρός έχει την δυνατότητα συμπληρώνοντας ένα γρήγορο ερωτηματολόγιο να δώσει στον ασθενή μια φαρμακευτική αγωγή με συγκεκριμένες δοσολογίες και φάρμακα λαμβάνοντας υπόψη και το ιστορικό του ασθενούς

Σενάρια παρακολούθησης και επιβεβαίωσης ραντεβού

Ο χειριστής έχει την δυνατότητα να παρακολουθεί τα ραντεβού που πρέπει να επιβεβαιωθούνε βλέποντας πόσες φορές δεν απάντησε ο υποψήφιος πελάτης, ακύρωσε ή επιβεβαίωσε το ραντεβού. Μέσα απο αυτό το σενάριο επικοινωνίας υπάρχει η δυνατότητα να δεί και όλη την ιστορικότητα των κλήσεων για συγκεκριμένο πελάτη. Καθώς οι πελάτες επιβεβαιώνουν τα ραντεβού τους η λίστα αυτή περιορίζεται σε ανεπιβεβαίωτα ραντεβού του ερχόμενου 2ημέρου.

Τηλεφωνική Κλήση

Αυτόματη διασύνδεση της οθόνης της τηλεφωνικής κλήσης με τηλεφωνικά κέντρα asterisk (zoiper client). Απλά με κλικ στο κουμπί καταχώρηση τηλεφωνικής ανοίγει αυτόματα η κλήση σε ένα απο τα τηλέφωνα που έχουν δωθεί μέσα στην καρτέλα του πελάτη. Με την ολοκλήρωση της κλήσεις δημιουργείτε αυτόματα η καταγραφή της κλήσης στο crm. Υπάρχει και η δυνατότητα της ηλεκτρονικής ηχογράφησης της ομιλίας καθώς και η καταγραφή του ιστορικού των κλήσεων. Επίσης η κλήση στον αριθμό του πελάτη μπορεί να γίνετε χωρίς ο χειριστής να βλέπει τον αριθμό που καλεί.

Ιχνηλασημότητα Εργασιών

Υπάρχει η δυνατότητα απο τις εργασίες των ασθενών να φεύγουν με ένα κλικ τα προϊόντα στους προμηθευτές, μεταποιητές της εταιρείας και να μπορεί ανα πάσα στιγμή η εταιρεία να έχει ιχνηλασιμότητα του σταδίου προόδου των υπηρεσιών τρίτων. Επίσης παρακολουθείτε ο εκτιμόμενος χρόνος παράδοσης και στην περίπτωση που υπάρχει τροποποίηση , η οποία υπερβαίνει την ημερομηνία του ραντεβού, βγαίνει ειδική σήμανση στον χρήστη για να μπορέσει να ειδοποιήσει εγκαίρως τον πελάτη και να αναβάλει την ημερομηνία του ραντεβού. Υπάρχει η δυνατότητα και έκδοση barcode εργασίας , το οποίο την συνοδεύει σε όλα τα στάδια της για πιο εύκολη και άμεση ταυτοποίηση.

Μισθοδοσία

Υπολογισμός κόστους εργασιών και απόδοση μισθοδοσίας ανα εργασία ανα γιατρό. Υπάρχει η δυνατότητα να ορίσουμε ανα εργασία γιατρού, κόστος αμοιβής αλλά και διάστημα εφαρμογής αυτής της συμφωνίας. Το διάστημα μας βοηθάει να μπορούμε να κάνουμε αναπροσαρμογές στην συμφωνία της επιχείρησης με τον γιατρό.

Διαχείριση Φαρμακείου

Πλήρης διαχείριση φαρμακείου και αποθέματος ανα ιατρικό χώρο. Παράλληλα μπορεί να γίνει διαχωρισμός των ειδών σε αναλώσιμα, σε πάγια και σε εργαλεία.

Λογιστική Απεικόνιση

Πλήρης διασύνδεση με την Λογιστική διαχείριση της Softone για βιβλία Β ή Γ κατηγορίας.

Ηλεκτρονικό Ιστορικό

Εφαρμογή για Windows Tablet, πλούσια σε γραφικά για την ηλεκτρονική συμπλήρωση του ασθενούς με λίγα μόλις κλικ. Με την ολοκλήρωση της συμπλήρωσης γίνετε με ένα κλικ εισαγωγή των αποτελεσμάτων μέσα στην εφαρμογή του Softone. Το ιστορικό ξεκινάει με μία παρουσίαση της εταιρείας και την βασική πληροφόρηση του πελάτη. Στην συνέχεια υπάρχουν ερωτήσεις που απαντούντε με ένα μόνο κλικ. Η επιχείρηση κερδίζει την άμεση ενημέρωση του συστήματος με ζωτικής σημασίας πληροφορίες για τον υποψήφιο ασθενή.