Soft1 CRM

Βρεθείτε δίπλα στους πελάτες σας από παντού

Το Soft1 CRM είναι ένα εργαλείο για την παρακολούθηση και διαχείριση επαφών, ευκαιριών πώλησης, την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών και marketing προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών.

Με το Soft1 CRM μπορούν να εκμεταλλευθούν άμεσα όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για να δρομολογήσουν ενέργειες επίλυσης περιστατικών, να διεκπεραιώσουν εργασίες παραγγελιών και εισπράξεων, καθώς και να διαχειριστούν νέες ευκαιρίες πώλησης.

Διαχειριστείτε τις ενέργειες Marketing και αξιοποιήστε τα ήδη καταχωρημένα στοιχεία της επιχείρησής σας ανεξάρτητα ή και σε συνδυασμό με άλλες εφαρμογές Softone.

Ενδυναμώστε τους πωλητές σας

Παρέχετε στα στελέχη σας τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να διαχειρίζονται με εύχρηστο τρόπο έκτακτα περιστατικά ακόμα και εν κινήσει, να διεκπεραιώνουν εργασίες παραγγελίας και είσπραξης ή τυχόν νέες ευκαιρίες πώλησης. Λειτουργεί τοπικά ή μέσω Internet και καλύπτει εξειδικευμένες λειτουργίες συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών με δυνατότητα μαζικής δημιουργίας ενεργειών από ευρετήρια συνδεδεμένων ενοτήτων, καθώς και διασύνδεση ενεργειών, αυτόματη δημιουργία ενεργειών από άλλες, ιστορικό προέλευσης και κατάληξης.

Τα οφέλη του Soft1 CRM

Νέες πωλήσεις

Το Soft1 Cloud CRM Series 5 προσφέρει όλα όσα χρειάζεστε για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά ευκαιρίες πώλησης, να αξιοποιήσετε πληροφορίες που αφορούν πελάτες και να τρέξετε καμπάνιες που θα μετατρέψουν περισσότερες ευκαιρίες σε πραγματικούς πελάτες.

Σύνδεση από παντού

Ανταποκριθείτε άμεσα σε νέες ευκαιρίες. Με το Soft1 Cloud CRM Series 5, οι άνθρωποι των πωλήσεων μπορούν να βρεθούν δίπλα σε υφιστάμενους, αλλά και υποψήφιους πελάτες της επιχείρησής σας κάθε στιγμή, μέσα από το tablet ή το smartphone τους.

Καλύτερη εξυπηρέτηση

Διαχειριστείτε καλύτερα τις σχέσεις με τους πελάτες σας, παρέχοντάς τους αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Με το Soft1 Cloud CRM Series 5, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την επικοινωνία με πελάτες, ανταποκρινόμενοι πιο γρήγορα από ποτέ, στα αιτήματά τους.

Απόλυτος έλεγχος εξόδων

Ξεχάστε τις υψηλές επενδύσεις για την αγορά και συντήρηση hardware και software. Αποκτήστε το Soft1 Cloud CRM Series 5 με την καταβολή μόνο μίας απλής συνδρομής (pay-as-you-go), χωρίς κανέναν συμβιβασμό σε απόδοση και λειτουργικότητα.

Βαθύτερη γνώση πελατών

Αξιοποιήστε τα ισχυρά εργαλεία analytics και reporting του Soft1 CRM Series 5 για να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας. Προσφέρετε στους ανθρώπους των πωλήσεων όλη την απαραίτητη πληροφόρηση για να οικοδομήσουν ισχυρές πελατειακές σχέσεις.

Ασφάλεια και αξιοπιστία

Λειτουργώντας στα data centers της πλατφόρμας Microsoft Windows Azure, το Soft1 Cloud CRM Series 5 σας απαλλάσσει από κάθε άγχος και ευθύνη, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο, αυτόματη λήψη backup, καθώς και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων.

Λειτουργικές Ενότητες

  • Marketing

    Δημιουργία και Διαχείριση Campaigns, SMS Campaigns, Διαχείριση Βάσης Πελατών, Διαχείριση Ερωτηματολογίων

  • Reporting

    Διαχείριση Επισυναπτόμενων Αρχείων & Εγγράφων, Ελεύθερα Πεδία & Αθροιστές, Σχεδίαση Αναφορών (Basic & Advanced), Merging, Ανάλυση QlikView Run Time, Έτοιμες Αναφορές Υποσυστημάτων

  • Πωλήσεις

    Διαχείριση Δυναμικού Πωλήσεων, Διαχείριση Πελατών, Διαχείριση υποψηφίων πελατών, Διαχείριση Επαφών, Διαχείριση Ευκαιριών Πώλησης, Διαχείριση Παραγγελιών, Merchandising

  • Εργαλεία Παραμετροποίησης

    Σχεδιασμός Οθονών, Script Builder – Σενάρια Ροών, Run Time Rights, Διαχείριση Απομακρυσμένων Εγκαταστάσεων (Remote Systems), Συστήματα Προειδοποιήσεων (Alert Systems), Customization Toolkit

  • Operations

    Διαχείριση Έργων, Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης & Τεχνικοί, Δρομολογήσεις, Επαφές & Φυσικά Πρόσωπα, Διαχείριση εγκρίσεων ενεργειών, Συγχρονισμός με Outlook, Gmail

  • Mobility

    Πλήρως παραμετροποιήσιμο περιβάλλον λειτουργίας για χρήση σε Laptop, Tablet ή Smartphone μέσω της εφαρμογής Soft1 360

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το Soft1 Series 5;

CRM Express
Περιλαμβάνει βασική λειτουργικότητα στις ενότητες
34 / Μήνα

Διαχείριση Συναντήσεων
Sales & Marketing
Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων
Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών
Διαχείριση Αποθηκών (έως 3 αποθηκευτικούς χώρους)
Διαχείριση Υποκαταστημάτων
Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων
Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Basic Reporting Tools
Δυνατότητα επιλογής
3 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal

CRM Business
Περιλαμβάνει διευρυμένη λειτουργικότητα στις ενότητες
75 / Μήνα

Διαχείριση Συναντήσεων
Sales & Marketing
Διαχείριση Επαφών & Φυσικών Προσώπων
Διαχείριση Έργων, Υπηρεσιών & Τεχνικών
Διαχείριση Αποθηκών (απεριόριστοι χώροι)
Διαχείριση Υποκαταστημάτων
Διαχείριση Πωλήσεων, Πωλητών, Εισπρακτόρων
Διαχείριση Ελεύθερων Πεδίων
Διαχείριση Επισυναπτόμενων Εγγράφων
Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
Advanced Reporting Tools
Customization Tools
Διαχείριση Εναλλακτικών Ειδών
Διαχείριση Θέσεων Αποθήκευσης
Δυνατότητα επιλογής
4 επιπλέον modules
Web & Mobile εφαρμογές
Web Report, myCustomer, QuickView, MyPortal