CRM

CRM ονομάζεται ένα σύστημα κανόνων ή μια συλλογή από συστήματα και τεχνολογίες πληροφορικής που εστιάζονται στην αυτοματοποίηση και βελτίωση των επιχειρηματικών διαδικασιών. Οι διαδικασίες αυτές σχετίζονται με την διαχείριση των πελατειακών σχέσεων και έχουν σχέση με τα τμήματα των πωλήσεων, marketing, εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών.

Τα Οφελη του CRM

Για μια επιχείρηση με λίγους υπαλλήλους, οι λειτουργίες ενός CRM software, μπορούν εύκολα να γίνονται από τους ίδιους τους υπαλλήλους οι οποίοι χειροκίνητα αντλούν πληροφορίες. Όμως, για την ανάπτυξη ενός οργανισμού, η κοινή χρήση των πληροφοριών των πελατών, από ομάδες και τμήματα, μέσω ενός CRM software, έχει στρατηγική σημασία και παρέχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα καθώς αυξάνει ο αριθμός των πελατών. Mερικά οφέλη εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει το CRM software:

Οι υπάλληλοι μπορούν γρήγορα να εκχωρούν, να διαχειρίζονται και να επιλύουν περιστατικά με αυτόματη δρομολόγηση, τοποθέτηση σε ουρά και κλιμάκωση αιτήσεων εξυπηρέτησης
Οι αναφορές βοηθούν στον προσδιορισμό συνηθισμένων ζητημάτων υποστήριξης, στην αξιολόγηση των αναγκών των πελατών, στην παρακολούθηση των διαδικασιών και στη μέτρηση της απόδοσης της εξυπηρέτησης.
Οι υπάλληλοι μπορούν εύκολα να κάνουν κοινή χρήση πληροφοριών πωλήσεων και παραγγελιών, καθώς και πληροφοριών υποστήριξης, και να τις χρησιμοποιούν για να εντοπίζουν τους σημαντικότερους πελάτες και να ιεραρχούν τις ανάγκες εξυπηρέτησης
Μαζική αποστολή μηνυμάτων στους πελάτες (διαφημιστικές καμπάνιες μέσω ηλεκτρονικών μέσων)
Μηχανογραφημένη παρακολούθηση του πελατολογίου με κύριο άξονα την επιχείρηση και με στόχο την επιβίωση της πέραν των μεταβαλόμενων συνθηκών
Διασύνδεση με την εμπορική εφαρμογή και εννιαία απεικόνηση του πελάτη (οικονομική, εμπορική, συναλλακτική κλπ)
Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο
Παρακολούθηση παραγγελιών
Ιστορικό ενεργειών ανα πελάτη και ανα υπάλληλο - πωλητή
Δείκτες CRM που αξιολογούν την ποιότητα επικοινωνίας και ικανοποίησης του πελάτη απο την εταιρεία

 

Ειδικες λυσεισ:

Παρακολουθηση ερωτηματολογιου

Δυνατότητα διαχείρισης τηλεφωνικού σεναρίου για την καθοδήγηση του τηλεφωνικού κέντρου στο επιθημητό τρόπο επικοινωνίας της εταιρείας. Το ερωτηματολόγιο χωρίζεται σε δύο μοντέλα, το απλό και το δυναμικό. Το απλό ερωτηματολόγιο αναπαράγει σενάριο επικοινωνία με γραμμική ακολουθία των ερωτήσεων. Το δυναμικό ερωτηματολόγιο αναλόγως με την απάντηση της ερώτησης ο χειριστής οδηγείται σε ανάλογη ερώτηση.

Εορτολογιο

Παρακολούθηση του ονοματολογίου της εταιρείας, τόσο στις επαφές όσο και στους συναλλασσόμενους. Προσδιορισμός της ηλικίας και των εορτών , παγκόσμιων , θρησκευτικών, τοπικών.

Παρακολουθηση Τεχνικων

Εφαρμογή που παρακολουθεί συνεργεία τεχνικών. Ειδική λύση για εταιρείες που παρακολουθούν υπηρεσίες ανά συνεργείο. Υπολογίζεται το μεικτό κόστος της υπηρεσίες συνυπολογίζοντας τις μισθολογικό κόστος, το λειτουργικό κόστος, οχήματα, συντηρήσεις, βενζίνες κλπ. Έχει εφαρμοστεί με επιτυχία σε εταιρείες απολύμανσης και συντήρησης κλιματιστικών. Επίσης είναι δυνατή η παρακολούθηση των οχημάτων και των service αυτών. Ιδανικό για εταιρείες που έχουνε στόλο οχημάτων.

 

 

DENT - Κλινικη - Οδοντιατρειο

Εφαρμογή σχεδιασμένη ειδικά για τις ανάγκες ιατρείων - κλινικών. Είναι σχεδιασμένη για να παρακολουθεί:

  • Ημερολόγιο Ραντεβού
  • Επιβεβαίωση Ραντεβου
  • Τηλεφωνική Κλήση
  • Ιχνηλασιμότητα Εργασιών
  • Μισθοδοσία
  • Διαχείριση Φαρμακείου
  • Λογιστική Απεικόνιση
  • Ηλεκτρονικό Ιστορικό